DSpace Eлектронний репозиторій Сумського НАУ
 

Sumy National Agrarian University >
Наукові праці >
Статті, тези доповідей >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/5322

Назва: Методи оцінки лояльності споживачів
Інші назви: Методы оценки лояльности потребителей
Methods of estimating consumer loyalty
Автори: Селезень, Олена Миколаївна
Селезень, Елена Николаевна
Selezen, Elena Nikolaevna
Ключові слова: споживачі
програми лояльності
позитивне ставлення
потребители
программы лояльности
позитивное отношение
consumers
loyalty programs
positive attitude
Дата публікації: 2017
Видавець: ГО «СІЕУ»
Бібліографічний опис: Селезень О. М. Методи оцінки лояльності споживачів [Електронний ресурс] / О. М. Селезень // Актуальні напрями забезпечення ефективності економіки країни : збірник матеріалів IV Міжнародної науково-практичної конференції, (м. Запоріжжя, 21-22 квітня 2017 р.) / Східноукраїнський інститут економіки і управління. - Запоріжжя : ГО «СІЕУ», 2017. - С.69.
Короткий огляд (реферат): В статті детально проаналізовані методи лояльності споживачів до відповідних товарів та брендів. Визначена їх мета та сутність. В статье подробно проанализированы методы лояльности потребителей к соответствующим товарам и брендам. Определена их цель и сущность.
Опис: The article analyzes the methods of consumer loyalty to the corresponding products and brands. Their purpose and essence are determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/5322
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Селезень О. М. Методи оцінки лояльності.pdf134,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок