DSpace Eлектронний репозиторій Сумського НАУ
 

Sumy National Agrarian University >
Наукові праці >
Статті, тези доповідей >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/5317

Назва: Нова освітня парадигма в контексті нових сучасних технологій
Інші назви: Новая образовательная парадигма в контексте новых современных технологий
New educational paradigm in the context of new modern technologies
Автори: Книш, Інна Василівна
Кочубей, Наталія Василівна
Кныш, Инна Васильевна
Кочубей, Наталья Васильевна
Knysh, Inna Vasylevna
Kochubei, Natalia Vasylivna
Ключові слова: освіта
on-line освіта як мережа
off-line освіта як система
образование
on-line образование как сеть
off-line образование как система
education
on-line education as a network
off-line education as a system
Дата публікації: 2017
Видавець: ТОВ "ВИДАВНИЦТВО " ЗНАННЯ"
Бібліографічний опис: Книш І. В. Нова освітня парадигма в контексті нових сучасних технологій [Електронний ресурс] / І. В. Книш, Н. В. Кочубей // Вища школа. – 2017. – № 9 (158). – C. 100-115.
Короткий огляд (реферат): Мета та наукова новизна полягає у з’ясуванні, що на сучасному етапі розвитку освіти в Україні склалися дві освітні парадигми, а саме: off-line освіта як система й on-line освіта як мережа, зазначені їх переваги та недоліки. Методики: сучасні інноваційні техніки та методики, які використовуються у цих освітніх парадигмах: структурування тексту у вигляді таблиць, TASC-аналіз, Fishbone, стратегія «ІNSERT», Cinquain, Сoaching, SWOT-аналіз, змішане навчання, гейміфікація, інкапсуляція, графікація, фрагментація мереж, LMS-менеджмент, тренінг-системи, треки, хмарні технології. Результати: обґрунтовано, що поняття та процеси, які розглядаються у медичній етиці та деонтології (егогенія, егротогенія, ятрогенія) подібні до освітніх, які відбуваються у системах: «Учитель (Викладач) – Учитель (Викладач)», «Учитель (Викладач) – Учень (Студент)» і «Учень (Студент) – Учень (Студент))». Практична значимість: доведено, що власне освіта як система зумовила появу нової вітчизняної парадигми освіти, яка формується на межі off-line освіти як системи й on-line освіти як мережі. Цель и научная новизна заключается в выяснении, что на современном этапе развития образования в Украине сложились две образовательные парадигмы, а именно: off-line образование как система и on-line образование как сеть, указанные их преимущества и недостатки. Методики: современные инновационные техники и методики, которые используются в этих образовательных парадигмах: структурирование текста в виде таблиц, TASC-анализ, Fishbone, стратегия «INSERT», Cinquain, сoaching, SWOT-анализ, смешанное обучение, геймификация, инкапсуляция, графикация, фрагментация сетей, LMS-менеджмент, тренинг-системы, треки, облачные технологии. Результаты: обосновано, что понятие и процессы, которые рассматриваются в медицинской этике и деонтологии (эгогения, эгротогения, ятрогения) подобны образовательным, и происходят в системах «Учитель (Преподаватель) - Учитель (Преподаватель)», «Учитель (Преподаватель) - Ученик (Студент)» и «Ученик (Студент) - Ученик (Студент))». Практическая значимость: доказано, что собственно образование как система обусловила появление новой отечественной парадигмы образования, которая формируется на границе off-line образования как системы и on-line образования как сети.
Опис: The aim and scientific novelty lies in analying two educational paradigms that have been established at the current stage of the development of Ukrainian education, namely, off-line education as a system and on-line education as a network; outlining their advantages and advantages. Methods: modern innovative techniques and methods which are used in these educational paradigms: table structuring of the text, TASC-analysis, Fishbone, INSERT strategy, Cinquain, Coaching, SWOT-analysis, blended learning, gamification, encapsulation, graphication, network fragmentation, LMS-management, training systems, tracks, cloud-based technologies. Results: it has been concluded that concepts and processes of medical ethics and deontology (egogenesis, aegrotogenesis, iatrogenesis) are proved to be similar to educational ones which are characteristic of the systems: “Teacher (Educator) – Teacher (Educator)”, “Teacher (Educator) – Pupil (Student)” and “Pupil (Student) – Pupil (Student)”. Practical significance: it has been grounded that education as a system predetermined the emergence of a new national paradigm of education which is formed at the juncture of off-line education as a system and on-line education as a network.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/5317
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
VS_9_2017 (1).pdf384,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок