DSpace Eлектронний репозиторій Сумського НАУ
 

Sumy National Agrarian University >
Наукові праці >
Монографії, розділи монографій >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4719

Назва: Модель якості змішаного навчання студентів вищого аграрного закладу в процесі вивчення комп'ютерних дисциплін
Інші назви: Модель качества смешанного обучения студентов высшего аграрного заведения в процессе изучения компьютерных дисциплин
Model of quality of blended learning of students of higher agricultural institutions in the learning process of computer science
Автори: Логвіненко, Вікторія Григорівна
Логвиненко, Виктория Григорьевна
Logvinenko, Viktoriya
Ключові слова: змішане навчання
якість навчання
якість змішаного навчання
смешанное обучение
качество обучения
качество смешанного обучения
blended learning
quality of education
quality of blended learning
Дата публікації: 2017
Видавець: Брама, видавець Вовчок О. Ю.
Бібліографічний опис: Логвіненко В. Г. Модель якості змішаного навчання студентів вищого аграрного закладу в процесі вивчення комп'ютерних дисциплін [Електронний ресурс] / В. Г. Логвіненко // Моделювання в освіті : Стан. Проблеми. Перспективи : монографія / заг. ред. В. М. Соловйов. - Черкаси : Брама, видавець Вовчок О. Ю., 2017. - С. 233-248.
Короткий огляд (реферат): Метою дослідження є побудова та реалізація моделі оцінки якості змішаного навчання вищого аграрного закладу в процесі вивчення дисциплін комп’ютерного циклу. Задачами дослідження є аналіз існуючих підходів щодо змішаного навчання, якості такого навчання, постановка задачі побудови моделі якості змішаного навчання, розгляд методу її вирішення. Об’єктом дослідження є змішане навчання у процесі комп’ютерної підготовки студентів-аграріїв. Предметом дослідження є побудова моделі якості змішаного навчання та її використання для організації навчальних дисциплін кафедри кібернетики та інформатики. В роботі проведено аналіз, узагальнення та систематизація досліджень з проблеми змішаного навчання та його якості, виконано організацію процесу вивчення окремих дисциплін кафедри за технологією змішаного навчання, виконано оцінку ефективності даної технології. Результати дослідження планується узагальнити в рекомендаціях щодо застосування технології змішаного навчання у аграрному ВНЗ. Целью исследования является построение и реализация модели оценки качества смешанного обучения высшего аграрного заведения в процессе изучения дисциплин компьютерного цикла. Задачами исследования является анализ существующих подходов к смешанному обучению, качество такого обучения, постановка задачи построения модели качества смешанного обучения, рассмотрение метода ее решения. Объектом исследования является смешанное обучение в процессе компьютерной подготовки студентов-аграриев. Предметом исследования является построение модели качества смешанного обучения и ее использование для организации учебных дисциплин кафедры кибернетики и информатики. В работе проведен анализ, обобщение и систематизация исследований по проблеме смешанного обучения и его качества, выполнена организация процесса изучения отдельных дисциплин кафедры по технологии смешанного обучения, выполнена оценка эффективности данной технологии. Результаты исследования планируется обобщить в рекомендациях по применению технологии смешанного обучения в аграрном вузе.
Опис: The aim of this study is to construction and implementation of the Model of quality of blended learning of students of higher agricultural institutions in the learning process of computer science. Objectives of the study is to analyze the existing approaches to blended learning, the quality of blended learning, the problem statement of building of the Model of quality of blended learning, to review the method of its solution. The object of research is the blended learning in the computer training students agrarian profile. The subject of research is to build the Model of quality of blended learning and its use for the organization academic disciplines Department of Cybernetics and Informatics. In this work the analysis and systematization of research on the blended learning and its quality, made organization of the study particular subjects at the our Department by the blended learning technology, the estimation of the effectiveness of this technology. Results of the study is planned to summarize the recommendations on the use of blended learning technologies in the agricultural university.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4719
Розташовується у зібраннях:Монографії, розділи монографій

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Логвіненко В. Г. Модель якості змішаного навчання.pdf430,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок