DSpace Eлектронний репозиторій Сумського НАУ
 

Sumy National Agrarian University >
Наукові праці >
Науковий журнал "Вісник СНАУ" >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4665

Назва: Вплив маркетингової комунікації на поведінкову реакцію споживачів
Інші назви: Влияние маркетинговой коммуникации на поведенческую реакцию потребителей
Influence of marketing communication on behavioral reaction of consumers
Автори: Муштай, Валентина Анатоліївна
Муштай, Валентина Анатолиевна
Mushtai, Valentina
Ключові слова: маркетингова комунікація
обсяги продажу
ефективність реклами
маркетинговая коммуникация
объемы продаж
эффективность рекламы
marketing communication
sales
advertising effectiveness
Дата публікації: 2016
Видавець: СНАУ
Бібліографічний опис: Муштай В. А. Вплив маркетингової комунікації на поведінкову реакцію споживачів [Електронний ресурс] / В. А. Муштай // Вісник Сумського національного аграрного ун-ту. - Сер. «Економіка і менеджмент» / Сумський національний аграрний ун-т. - Суми : СНАУ, 2016. - Вип. 8(68). - С. 78-99.
Короткий огляд (реферат): Сучасна концепція інтегрованих маркетингових комунікацій передбачає ретельно зважену та скоординовану роботу всіх каналів комунікації для формування чіткого, послідовного та переконливого уявлення про виробника та його продукт. Внаслідок такої роботи у споживачів формується певна поведінкова реакція, що й визначає обсяги продажу товару або товарної марки. Современная концепция интегрированных маркетинговых коммуникаций предусматривает тщательно взвешенную и скоординированную работу всех каналов коммуникации для формирования четкого, последовательного и убедительного представления о производителе и его продукте. Вследствие такой работы у потребителей формируется определенная поведенческая реакция, что и определяет объемы продажи товара или товарной марки.
Опис: The modern concept of integrated marketing communication involves carefully weighted and coordinated work of all communication channels to form a clear, coherent and convincing picture of the producer and his product. As a result of such work with consumers formed a certain behavioral response that determines the sales of a product or brand.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4665
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Вісник СНАУ"

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Муштай В.А.Вплив маркетингової комунікації.pdf271,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок