DSpace Eлектронний репозиторій Сумського НАУ
 

Sumy National Agrarian University >
Наукові праці >
Статті, тези доповідей >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4255

Назва: Новый способ формирования антифрикционного баббитового слоя подшипников скольжения
Інші назви: Новий спосіб формування антифрикційного бабітового шару підшипників ковзання
А new method for forming the anti-friction layer of babbit sliding bearings
Автори: Тарельник, Вячеслав
Дзюба, Александр
Тарельник, В’ячеслав
Дзюба, Олександр
Tarelnyk, Viacheslav
Dzyuba, Alexandr
Ключові слова: электроэрозионное легирование
поверхностный слой
структура
електроерозійне легування
поверхневий шар
структура
electroerosive alloying
surface layer structure
babbitt
Дата публікації: 2015
Видавець: Національний технічний університет "ХПІ"
Бібліографічний опис: Тарельник В. Б. Новый способ формирования антифрикционного баббитового слоя подшипников скольжения [Электронный ресурс] / В. Б. Тарельник, А. В. Дзюба // Вісник Національного технічного університету "ХПІ": збірник наукових праць. – Сер."Технології в машинобудуванні"/ Національний технічний університет "ХПІ". – Харків : Національний технічний університет "ХПІ", 2015. - № 4. - С. 51-56.
Короткий огляд (реферат): В работе обоснована необходимость создания поверхностных слоев деталей машин с особыми свойствами для узлов трения скольжения. Исследования процессов формирования баббитовых покрытий, направленные на повышение их качества, своевременны и актуальны, а создание поверхностных слоев с особыми свойствами для узлов трения скольжения, в данном случае подшипников скольжения (ПС), является актуальной задачей. Полученное комбинированное электроэрозионное покрытие имеет минимальную толщину 250 мкм, а максимальную толщину 1,0 мм. Дальнейшее увеличение толщины слоя возможно, но не целесообразно вследствие увеличения времени обработки и снижения механической прочности баббита. Вкладыши подшипников скольжения, обработанные предлагаемым способом, имеют высокую надежность и долговечность при работе ПС так как на всех этапах формирования антифрикционного покрытия, обеспечивается прочная металлическая связь, как между подложкой и промежуточным слоем из меди, оловянной бронзы или олова, так и с последующим слоем из оловянного баббита. В роботі обґрунтовано необхідність створення поверхневих шарів деталей машин з особливими властивостями для вузлів тертя ковзання. Дослідження процесів формування бабітових покриттів, спрямовані на підвищення їх якості, своєчасні і актуальні, а створення поверхневих шарів з особливими властивостями для вузлів тертя ковзання, в даному випадку підшипників ковзання (ПК), є актуальним завданням. Отримане комбіноване електроерозійне покриття має мінімальну товщину 250 мкм, а максимальну товщину 1,0 мм. Подальше збільшення товщини шару можливо, але недоцільне внаслідок збільшення часу обробки і зниження механічної міцності бабіту. Вкладиші підшипників ковзання, оброблені пропонованим способом, мають високу надійність і довговічність при роботі ПК, так як на всіх етапах формування антифрикционного покриття, забезпечується міцний металевий зв'язок, як між підкладкою і проміжним шаром з міді, олов'яної бронзи або олова, так і з наступним шаром з олов'яного бабіту.
Опис: In this paper the necessity of creation of the machine parts surface layers with special properties for the nodes of sliding friction. Study of the formation of babbitt coatings to improve the quality, timeliness and relevance, and the creation of the surface layers with special properties for the nodes of sliding friction, in this case, the slide bearings (SB), is an urgent task. In recent years, the application of anti-friction coatings are increasingly used method of electro erosive alloying (EEA), which is a transfer of material onto the job surface by sparks electric discharge. The aim is to improve the quality of SB liner, and their bearing load capacity, on-reliability and durability of the works, as well as reducing the complexity of manufacturing due to the fact that a antifriction babbitt layer is formed by EEA. The resulting combined electroerosive covering has a minimum thickness of 250 mkm and a maximum thickness of 1.0 mm. Further increase in the thickness of the layer is possible, but not practical due to the increase of processing time and reduce the mechanical strength of the babbitt. Liners of SB, processed by proposed method have high reliability and durability when working as SB at all stages of the anti-friction coating is provide a strong metal bond between the substrate and the intermediate layer of copper, tin bronze or tin, and followed by a layer of tin babbitt.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4255
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Тарельник В. Б. Новый способ формирования.pdf1,09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок