DSpace Eлектронний репозиторій Сумського НАУ
 

Sumy National Agrarian University >
Наукові праці >
Монографії, розділи монографій >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4203

Назва: Marketing Research of Industrial Market Environment
Інші назви: Маркетингове дослідження ринкового середовища промисловості
Маркетинговое исследование рыночной среды промышленности
Автори: Lukash, Svitlana Mykolayvna
Лукаш, Світлана Миколаївна
Лукаш, Светлана Николаевна
Ключові слова: marketing
research
competition
маркетинг
дослідження
конкуренція
маркетинг
исследование
конкуренция
Дата публікації: 2015
Видавець: Drukarnia i Studio Graficzne Omnidium
Бібліографічний опис: Lukash S. General principles of conducting a competitive marketing research of industrial market environment [Electronic resource] / S. Lukash // Methodological bases and practice of sustainable development implementation : monograph / edited by O. Prokopenko, N. Kostyuchenko. – Ruda Śląska : Drukarnia i Studio Graficzne Omnidium, 2015. – Р. 162-173.
Короткий огляд (реферат): Conducting marketing research is an integral part of the activities of enterprises and at various stages of the life cycle of the object can fully meet the need in providing information to address strategic and tactical objectives. The analysis of the competitive environment is essential for enterprises of all areas. The phenomenon of competition in the modern business environment is one of the main factors of progress and development in General. Проведення маркетингових досліджень є невід'ємною частиною будь-якої діяльності підприємств і на різних етапах життєвого циклу об'єкта може повністю задовольнити потребу в наданні інформації для вирішення стратегічних і тактичних завдань. Аналіз конкурентного середовища має важливе значення для підприємств усіх областей. Явище конкуренції в сучасному бізнес-середовищі є одним з основних чинників прогресу і розвитку в цілому.
Опис: Проведение маркетинговых исследований является неотъемлемой частью любой деятельности предприятий и на различных этапах жизненного цикла объекта может полностью удовлетворить потребность в предоставлении информации для решения стратегических и тактических задач. Анализ конкурентной среды имеет важное значение для предприятий всех областей. Явление конкуренции в современной бизнес-среде является одним из основных факторов прогресса и развития в целом.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4203
Розташовується у зібраннях:Монографії, розділи монографій

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Lukash S.General principles.pdf157,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок