DSpace Eлектронний репозиторій Сумського НАУ
 

Sumy National Agrarian University >
Дипломні роботи >
Економіки та менеджменту >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/3367

Назва: Організація маркетингової діяльності підприємства у сфері будівництва на прикладі ТОВ «Деко LTD»
Інші назви: Организация маркетинговой деятельности предприятия в сфере строительства (ООО«Деко LTD»)
Organization of marketing of the company in the construction sector("Deco LTD».)
Автори: Суярова, Ж. Ф.
Суярова, Ж. Ф.
Suyarova, Z. F.
Ключові слова: стратегія
управління
маркетингове середовище
стратегия
управление
маркетинговая среда
strategy
management
marketing environment
Дата публікації: 2016
Видавець: Сумський національний аграрний ун-т
Бібліографічний опис: Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник М. О. Лишенко
Короткий огляд (реферат): Магістерська робота присвячена питанням вивчення організації маркетингової діяльності у сфері будівництва та маркетингових перспектив розвитку підприємства на прикладі ТОВ «Деко LTD». Досліджені основні принципи управління маркетинговою діяльністю. Визначений сучасний рівень розвитку підприємства та охарактеризована система управління маркетинговою діяльністю. Подана стратегія розвитку маркетингової діяльності Магистерская работа посвящена вопросам изучения организации маркетинговой деятельности в сфере строительства и маркетинговых перспектив развития предприятия на примере ООО «Деко LTD». Исследованы основные принципы управления маркетинговой деятельностью. Определен современный уровень развития предприятия и охарактеризована система управления маркетинговой деятельностью. Представлена стратегия развития маркетинговой деятельностью.
Опис: Master's work is devoted to studying the organization of marketing activities in the construction and marketing prospects of development on the example of maintenance "Deco LTD». The basic principles of marketing activity. The prescribed level of the modern enterprise management system and described marketing activities. Apply strategy of marketing activities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/3367
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
ДИПЛОМ.pdf6,9 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок