DSpace Eлектронний репозиторій Сумського НАУ
 

Sumy National Agrarian University >
Наукові праці >
Статті, тези доповідей >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/3300

Назва: Marketing approaches to increase of sales in the context of behavior economy
Інші назви: Маркетингові підходи до підвищення продажів в умовах поведінкової економіки
Маркетинговые подходы к повышению продаж в условиях поведенческой экономики
Автори: Makhnusha, Svitlana Mykhailivna
Махнуша, Світлана Михайлівна
Махнуша, Светлана Михайловна
Ключові слова: marketing
behavioral economics
efficiency
маркетинг
поведінкова економіка
ефективність
маркетинг
поведенческая экономика
эффективность
Дата публікації: 2016
Видавець: SumSU
Бібліографічний опис: Makhnusha S. M. Marketing approaches to increase of sales in the context of behavior economy [Електронний ресурс] / S. M. Makhnusha // Theses of VI International scientific-practical conference of students, post-graduates and young scientists “International strategy regional economic development” (17 March 2016). – Sumy : SumSU, 2016
Короткий огляд (реферат): The author deals with marketing approaches to increase of sales in terms of behavioral economics, including: limiting the number of product as a sense of deficit, limitation of discounts, removal of the goods on sale for some time, the perception of more expensive goods as better ones, limiting the number of menu functions on the site, using positive emotions, using the correct time etc. Автором розглянуто маркетингові підходи до підвищення продажів в умовах поведінкової економіки, зокрема: обмеження кількості товару як створення відчуття дефіциту, обмеження терміну дії знижок, вилучення товару з продажу на певний час, сприйняття більш дорогого товару як більш якісного, обмеження кількості функцій меню сайту, використання позитивних емоцій, використання правильного часу тощо.
Опис: Автором рассмотрены маркетинговые подходы к повышению продаж в условиях поведенческой экономики, в частности: ограничение количества товара как создание ощущения дефицита, ограничение срока действия скидок, изъятие товара из продажи на время, восприятие более дорогого товара как качественного, ограничение количества функций меню сайта, использование положительных эмоций, использование правильного времени и тому подобное.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/3300
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Makhnusha_abstract.pdf162,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок