DSpace Eлектронний репозиторій Сумського НАУ
 

Sumy National Agrarian University >
Наукові праці >
Науковий журнал "Вісник СНАУ" >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/327

Назва: Вибір маркетингових інструментів на основі матриці позиціонування "стадія життєвого циклу товару – ціна – стадія кризи"
Інші назви: Выбор маркетинговых инструментов на основе матрицы позиционирования "стадия жизненного цикла товара – цена – стадия кризиса"
Choice of marketing instruments on the basis of a positioning matrix "stage of product life cycle – price – crisis stage"
Автори: Ілляшенко, Н. С.
Мельник, Ю. М.
Ильяшенко, Н. С.
Мельник, Ю. Н.
Illyashenko, N.
Melnyk, Y.
Ключові слова: економіка
промисловий ринок
менеджмент
життєвий цикл товару
экономика
промышленный рынок
менеджмент
жизненный цикл товара
Дата публікації: 2010
Видавець: Сумський національний аграрний ун-т
Бібліографічний опис: Ілляшенко Н. С. Вибір маркетингових інструментів на основі матриці позиціонування "стадія життєвого циклу товару – ціна – стадія кризи" [Електронний ресурс] / Н. С. Ілляшенко, Ю. М. Мельник // Вісник Сумського національного аграрного ун-ту : науковий журнал. – Сер. «Економіка і менеджмент» / Сумський НАУ. – Суми, 2010. – Вип. 6/1(41). – С. 133-138.
Короткий огляд (реферат): Авторами запропоновано підхід до визначення маркетингових інструментів на основі позиціонування за критеріями: стадія життєвого циклу товару, ціна та стадія кризи. Підхід формалізований у відповідну матрицю та визначені пріоритетні маркетингові інструменти в умовах кризи. Авторами предложен подход для выбора маркетинговых инструментов на основе матрицы позиционирования по критериям: стадия жизненного цикла товара, цена и стадия кризиса. Подход формализирован в соответствующую матрицу и выбраны приоритетные маркетинговые инструменты в условиях кризиса.
Опис: Authors offer the approach for a choice of marketing strategy on the basis of a positioning matrix by criteria: a stage of product life cycle, its price segment and a crisis stage, this approach is normalized in a corresponding matrix and priority marketing tools in the situation of crisis are chosen.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/327
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Вісник СНАУ"

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
656.pdf175,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок