DSpace Eлектронний репозиторій Сумського НАУ
 

Sumy National Agrarian University >
Наукові праці >
Статті, тези доповідей >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/3247

Назва: Сільськогосподарська освіта на Сумщині наприкінці ХІХ ст. Маловідомі сторінки становлення
Інші назви: Сельскохозяйственное образование на Сумщине в конце XIX в. Малоизвестные страницы становления
Автори: Комликова, Г. І.
Комлыкова, Г. И.
Komlykova, H. I.
Ключові слова: аграрна освіта
Трудове Братство
Воздвиженська сільськогосподарська школа
аграрное образование
Трудовое Братство
Воздвиженская сельскохозяйственная школа
Дата публікації: 2016
Видавець: НААН України ; Ін-т овочівництва і баштанництва ; Дослідна станція «Маяк»
Бібліографічний опис: Комликова Г. І. Сільськогосподарська освіта на Сумщині наприкінці ХІХ ст. Маловідомі сторінки становлення [Електронний ресурс] / Г. І. Комликова // Аграрна наука і освіта в Україні: історичний екскурс, сучасна парадигма, стратегія розвитку : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (у рамках І-го наукового форуму «Науковий тиждень у Крутах-2016», 25 березня 2016 р., с. Крути, Чернігівська обл.) / НААН України ; Ін-т овочівництва і баштанництва ; Дослідна станція «Маяк». – Крути, 2016. – С. 64-70.
Короткий огляд (реферат): Аграрна освіта України, хоча й має не надто довгу історію, протягом останнього століття була предметом особливої уваги науковців, адже її історичний шлях і його багатоаспектний аналіз може слугувати прикладом для вироблення ефективної моделі фахової освіти на сучасному етапі. Для подальшого розвитку аграрної освіти важливо не тільки узагальнити накопичений досвід попередніх поколінь, а й дослідити тенденції й закономірності, що дозволить ефективно використовувати історичні здобутки нації.
Опис: Аграрное образование Украины, хотя и имеет не слишком длинную историю, на протяжении последнего столетия было предметом особого внимания ученых, ведь его исторический путь и его многоаспектный анализ может служить примером для выработки эффективной модели профессионального образования на современном этапе. Для дальнейшего развития аграрного образования важно не только обобщить накопленный опыт предыдущих поколений, но и исследовать тенденции и закономерности, что позволит эффективно использовать исторические достижения нации.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/3247
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Komlykova_Tezy.pdf135,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок