DSpace Eлектронний репозиторій Сумського НАУ
 

Sumy National Agrarian University >
Наукові праці >
Дисертації та автореферати >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/2860

Назва: Адаптація АБС автомобілів, що експлуатуються в аграрному секторі
Інші назви: Адаптация АБС автомобилей, эксплуатирующихся в аграрном секторе.
The ABS adaptation of cars used in agriculture
Автори: Шелудченко, Володимир Віталійович
Шелудченко, Владимир Витальевич
Sheludchenko, V.
Ключові слова: пневматичний гальмівний привід
алгоритм функціонування
математична модель
пневматический тормозной привод
алгоритм функционирования
математическая модель
air brake drive
algorithm operation
mathematical model
Дата публікації: 2013
Видавець: СНАУ
Бібліографічний опис: Шелудченко В. В. Адаптація АБС автомобілів, що експлуатуються в аграрному секторі [Електронний ресурс] : автореф. дис. на здоб. наук. ступеня канд. техн. наук : спец. 05.22.02. "Автомобілі та трактори" / В. В. Шелудченко. - Львів, 2013. - 23 с.
Короткий огляд (реферат): Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 05.22.02 – "Автомобілі та трактори". – Сумський національний аграрний університет, Суми, 2012 р. Дисертація присвячена вирішенню актуального питання – покращення використання систем АБС, підвищення показників ефективності гальмування, курсової стійкості руху автомобілів. У роботі здійснено порівняльний аналіз існуючих алгоритмів функціонування АБС з метою вияву напряму удосконалення процесів гальмування автотранспортних засобів обладнаних АБС. Виконано теоретичне дослідження впливу маршрутів перевезень та геометричних параметрів доріг на показники ефективності гальмування автомобілів з АБС. Проведено теоретичне та експериментальне дослідження впливу прохідних перетинів та частоти спрацювання модулятора на зміну тиску у виконавчому апараті гальмівного приводу при широтно-імпульсній модуляції. Проведене моделювання та дослідження впливу коефіцієнтів чутливості та пробних дій, розроблений програмний комплекс для математичного моделювання процесу гальмування АТЗ, обладнаного АБС, виявлено оптимальні значення коефіцієнтів, які дозволяють досягти максимальну з можливих для запропонованих умов ефективність гальмування, мінімальний гальмівний шлях, курсове відхилення автомобіля та мінімальне бокове відхилення від заданої траєкторії при криволінійному русі. Оцінено вплив різних сполучень постійних та змінних коефіцієнтів чутливості та пробних впливів на показники гальмівної динаміки (гальмівний шлях Sт, курсове відхилення автомобіля ψ, бокове відхилення автомобіля від заданої траєкторії Δ). Автором запропоновано коригувати коефіцієнт пробних впливів за винайденою залежністю та розроблено рекомендації щодо вибору значень змінних коефіцієнтів пробних впливів. Диссертация на сосискание научной степени кандидата технических наук по специальности 05.22.02 – "Автомобили и тракторы". - Сумской национальный аграрный университет, Сумы, 2012 г. Диссертация посвящена решению актуального вопроса – улучшение использования систем АБС, повышение показателей эффективности торможения и курсовой устойчивости движения автомобилей. В работе проведен сравнительный анализ существующих алгоритмов функционирования АБС с целью выявления направления усовершенствования процессов торможения автотранспортных средств оборудованных АБС. Выполнено теоретическое исследование влияния маршрутов перевозок и геометрических параметров дорог на показатели эффективности торможения автомобилей с АБС. Проведено теоретическое и экспериментальное исследование влияния проходных сечений и частоты срабатывания модулятора на изменение давления в исполнительном аппарате тормозного привода при широтно-импульсной модуляции. Проведены моделирование и исследование влияния коэффициентов чувствительности и пробных действий, разработанный программный комплекс для математического моделирования процесса торможения АТС, оборудованного АБС, выявлены оптимальные значения коэффициентов, которые позволяют достичь максимальную из возможных для предложенных условий эффективность торможения, минимальный тормозной путь, курсовое отклонение автомобиля и минимальное боковое отклонение от заданной траектории при криволинейном движении. Оценено влияние разных комбинаций постоянных и переменных коэффициентов чувствительности и пробных действий на показатели тормозной динамики (тормозной путь Sт, курсовое отклонение автомобиля ψ, боковое отклонение автомобиля от заданной траектории Δ). Автором предложена корректировка коефициента пробных действий по новой зависимости, разработаны рекомендации по выбору переменных значений коефициента пробных действий. Разработаны рекомендации по их выбору.
Опис: The dissertation for obtaining a scientific degree of candidate of technical sciences, specialty 05.22.02 - "Аutomobiles and tractors". - Sumy National Agrarian University,Sumy,2012. The thesis is devoted to solving the topical issue - improving the use of systems, ABS, improve braking performance, manageability, and stability of the vehicles. In the comparative analysis of existing algorithms ABS operation to identify areas of process improvement braking of vehicles equipped with ABS. Theoretical study of the influence of transport routes and geometrical parameters on performance of road vehicles with ABS braking. Theoretical and experimental study of the effect flow area and the frequency response of the modulator to a pressure change in the executive office for cause brake pulse-width modulation. Modeling and investigation of influence factors and the sensitivity of the test action developed software system for mathematical modeling of inhibition аutomobiles, which equipped with ABS, identified the optimal values of coefficients, which can achieve the maximum possible for the proposed conditions of braking, the minimum stopping distance, course deviation, and minimum vehicle lateral deviation from the desired trajectories in curvilinear motion. The effect of different combinations of fixed and variable sensitivity сoefficients and test performance braking action on the dynamics (the braking distance Sт, the car course deviation ψ, the vehicle lateral deviation from the desired of trajectory Δ). The author suggests adjustment for coefficient of trial actions for a new addiction, developed guidelines for choosing the values of variables coefficient of trial actions. Propose recommendations of their choice.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/2860
Розташовується у зібраннях:Дисертації та автореферати

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Шелудченко В. В. Адаптація АБС автомобілів, що експлуатуються в аграрному секторі.pdf4,44 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок