DSpace Eлектронний репозиторій Сумського НАУ
 

Sumy National Agrarian University >
Наукові праці >
Патенти >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/1335

Назва: Трансмісія повнопривідного транспортного засобу
Інші назви: Трансмиссия полноприводного транспортного средства
Автори: Бондарєв, Сергій Григорович
Бондарев, Сергей Григорьевич
Bondarev, S. G.
Ключові слова: автомобілебудівна промисловість
машинобудування
автомобилестроительная промышленность
машиностроение
Дата публікації: 12-лис-2012
Видавець: Державне підприємство "Український інститут промислової власності" (УКРПАТЕНТ)
Бібліографічний опис: Трансмісія повнопривідного транспортного засобу [Електронний ресурс] : пат. 100105 Україна : МПК В60К 20/00 (2012.01) / Бондарєв С. Г. ; заявник та патентовласник Сумський НАУ. - № а 2012 02340 ; заявл. 27.02.2012 ; опубл. 12.11.2012, Бюл. № 21.
Короткий огляд (реферат): Трансмісія повнопривідного транспортного засобу містить мультидискове зчеплення, безступеневу коробку швидкостей варіаторного типу, міжмостовий диференціал, ведучі вали, трубчасті проставки переднього та заднього мосту, головні передачі переднього та заднього мосту. Ведений шків коробки швидкостей з розподільчою коробкою та ємністю для мастила розміщені на одному боці відносно повздовжньої осі симетрії інтегрованого блока, а двигун з мультидисковим зщепленням та ведучим шківом коробки швидкостей на іншому. Осі симетрії центрального диференціала, колінчастого вала двигуна та ведучого вала розподільчої коробки лежать у горизонтальній площині. Інтегрований силовий блок, його корпусні елементи, такі як, двигун, картери розподільчої коробки та міжмостового диференціалу виконано суцільною деталлю. Мастильна система інтегрованого силового блока є загальною з сухим картером. Вал приводу головної передачі з боку варіатора, виконано розрізним, з зсувним валом - вставкою посередині.
Опис: Трансмиссия полноприводного транспортного средства содержит мультидисковое сцепление, бесступенчатую коробку скоростей вариаторного типа межмостовой дифференциал, ведущие валы, трубчатые проставки переднего и заднего моста, главные передачи переднего и заднего моста. Ведомый шкив коробки скоростей с распределительной коробкой и емкостью для масла размещены на одной стороне относительно продольной оси симметрии интегрированного блока, а двигатель с мультидисковим сцеплением и ведущим шкивом коробки скоростей на другом. Оси симметрии центрального дифференциала, коленчатого вала двигателя и ведущего вала распределительной коробки лежат в горизонтальной плоскости. Интегрированный силовой блок, его корпусные элементы, такие как, двигатель, картеры распределительной коробки и межмостового дифференциала выполнен сплошной деталью. Смазочная система интегрированного силового блока является общей с сухим картером. Вал привода главной передачи со стороны вариатора, выполнено разрезным, с сдвижным валом - вставкой посередине.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/1335
Розташовується у зібраннях:Патенти

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Патент №100105.pdf2,67 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок