DSpace Eлектронний репозиторій Сумського НАУ
 

Sumy National Agrarian University >
Наукові праці >
Кваліфікаційні роботи студентів >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/1086

Назва: Розвиток рекламної діяльності в підприємствах лікеро-горілчаної галузі
Інші назви: Развитие рекламной деятельности на предприятиях ликероводочной отрасли
Автори: Певна, Катерина Олександрівна
Певна, Екатерина Александровна
Ключові слова: приватне акціонерне товариство «Горобина»
конкурентоспроможність підприємств
маркетингова діяльність
частное акционерное общество «Рябина»
конкурентоспособность предприятий
маркетинговая деятельность
Дата публікації: 2013
Видавець: Сумський національний аграрний ун-т
Бібліографічний опис: Факультет економіки та менеджменту; наук. керівник Ю. І. Данько
Короткий огляд (реферат): Реклама продукції і діяльності підприємства в цілому – найважливіша складова комплексу маркетингових заходів, своєрідний інформаційний вихід на споживача. За умови правильної організації реклама є досить ефективною і сприяє безперебійній реалізації виробленої продукції. При цьому прискорюється повернення оборотних коштів підприємств, установлюються ділові контакти виробників з покупцями і споживачами продукції, зростає попит, що, у свою чергу, є об’єктивними підставами для розширення виробництва й підвищення ефективності господарської діяльності. Вплив реклами позначається не тільки на сфері споживчого ринку, але й на політичному та культурному житті суспільства.
Опис: Реклама продукции и деятельности предприятия в целом - важнейшая составляющая комплекса маркетинговых мероприятий, своеобразный информационный выход на потребителя. При правильной организации реклама является достаточно эффективной и способствует бесперебойной реализации производимой продукции. При этом ускоряется возврат оборотных средств предприятий, устанавливаются деловые контакты производителей с покупателями и потребителями продукции, растет спрос, в свою очередь, являются объективными основаниями для расширения производства и повышения эффективности хозяйственной деятельности. Влияние рекламы сказывается не только на сфере потребительского рынка, но и на политической и культурной жизни общества.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/1086
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
закод.pdf884,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок