DSpace Eлектронний репозиторій Сумського НАУ
 

Sumy National Agrarian University >

Перегляд зібрання за групою - Автори Данько, Юрій Іванович

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 1 до 15 із 15
Дата випускуНазваАвтор(и)
2007Agrarian marketing as an instrument of the effectiveness increase of agriculture in the conditions of the WTO enteringПересадько, Галина Олександрівна; Peresadko, Galyna Olexandrivna; Данько, Юрій Іванович; Danko, Yurii Ivanovych
2016INFORMATIONAL AND COMMUNICATION COMPONENT OF PROVIDING THE COMPETITIVENESS OF AGRARIAN ENTERPRISESДанько, Юрій Іванович; Галинська, Ангеліна Вікторівна; Danko, Yuriy. I; Galinskaya, Anhelina V.
2007Екологічні інновації в АПКПересадько, Галина Олександрівна; Peresadko, Galyna Olexandrivna; Данько, Юрій Іванович; Danko, Yurii Ivanovych
2007Загальні засади державної інноваційної політикиПересадько, Галина Олександрівна; Peresadko, Galyna Olexandrivna; Данько, Юрій Іванович; Danko, Yurii Ivanovych
2016Інноваційні підходи до забезпечення конкурентоспроможності малих аграрних підприємствДанько, Юрій Іванович; Danko, Yuriy I.; Данько, Юрий Иванович
2011Маркетингова діяльність сільськогосподарських підприємств: організаційно-економічні засади розвиткуЖмайлов, Валерій Миколайович; Данько, Юрій Іванович; Zhmailov, Valerіy; Danko, Yuriy
2008Методологія визначення інтегрального маркетингового рейтингу конкурентоспроможності сільськогосподарських підприємствДанько, Юрій Іванович; Данько, Юрий Иванович; Danko, Yurii Ivanovych
2007Міжнародний менеджментМихайлова, Любов Іванівна; Юрченко, Олексій Юрійович; Данько, Юрій Іванович; Михайлов, Андрій Миколайович; Михайлова, Любовь Ивановна; Юрченко, Алексей Юрьевич; Данько, Юрий Иванович; Михайлов, Андрей Николаевич
2012Об'єктивні передумови переходу до концепції інноваційного маркетингу в підприємствах АПКДанько, Юрій Іванович; Блюмська, Ксенія; Данько, Юрий Иванович; Блюмская, Ксения; Danko, Yurii Ivanovych; Blyumska, Kseniya
2011Організаційно-економічні засади розвитку маркетингу сільськогосподарських підприємствДанько, Юрій Іванович; Данько, Юрий Иванович; Danko, Yuriy
2010Особливості стратегічного планування на підприємстві з урахуванням системи державної підтримки українського експортуДанько, Юрій Іванович; Слабоспицька, Оксана Юріївна; Данько, Юрий Иванович; Слабоспицкая, Оксана Юрьевна; Danko, Yurii Ivanovych; Slabospytskaya, Oksana Yurievna
2011Ринкова система України: стан та перспективи розвиткуБушко, Анджей; Васильєва, Тетяна Анатоліївна; Гіржева, Ольга Миколаївна; Громико, Микита Григорович; Гуторов, Андрій Олександрович; Гуторов, Олександр Іванович; Данько, Юрій Іванович; Жмайлов, Валерій Миколайович; Захарченко, Олег Володимирович; Іващенко, Олександра Валеріївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Карпіщенко, Марина Юріївна; Квятко, Тетяна Миколаївна; Кобушко, Ігор Миколайович; Красноруцький, Олексій Олександрович; Леонов, Сергій Вячеславович; Липченко, Олена Олексіївна; Макарюк, Олексій Васильович; Монастирський, Григорій Леонардович; Петрушенко, Юрій Миколайович; Турчіна, Світлана Григорівна; Маслак, Олександр Миколайович
2008Системність та комплексність як основа раціонального аграрного маркетингу мікро-, мезо- та макрорівнівДанько, Юрій Іванович; Danko, Yurii Ivanovych
2011Сутність організаційно-економічних засад розвитку маркетингуЖмайлов, Валерій Миколайович; Данько, Юрій Іванович; Zhmailov, Valeriy; Danko, Yuriy
2016Теоретико-методологічне обгрунтування підходів до моделювання рівня конкурентоспроможності агрраних підприємствДанько, Юрій Іванович; Данько, Юрий Иванович; Danko, Yuriy. I
Відображення результатів від 1 до 15 із 15

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок